Zastaven mramorová deska nainstalována u vchodu «Amra" (z pouště paláce Umayyad), který uvedl, že objevil v roce 1898, je cestovatel rakousko - české Alois Musil, který je tento evropský svět naší země, kteří náhodně objevil, vědci a historici? Jeho autobiografie, autobus, různorodé a zajímavé, ale překvapení a radost arabské čtenáři Taatarian kontrolovány razítko vydané Česká republika v roce 2008 na počest mu. Stáhněte si určena charakter byly tím, že nosí kaffiyeh, velbloudí vlak v pozadí v kódování a jasné tradiční scenérie z arabského poloostrova, unikátní evropské nálepek symboly, které patří do arabské oblasti.
A když jsme se vrátit k výzkumu, knihy a webové stránky, která byla zmíněna, bereme na vědomí, že psaní jména Alois Musil Alois Musil (1868 - 1944) tam bylo mnoho v arabštině, se objevila v podobě Alloway a Laius, a Moselle, ale také známý jako Mojžíš Ruwaili. Je pravda, že získal věhlas jako objevitele a orientalista a cestovatel a spisovatel, ale jeho sláva jako návrat z nejvýznamnějších vědců Alontorpologiin, který psal o Arabského poloostrova, zejména pokud jde o beduínské a pouště. Spisy z primárních zdrojů se dozvědět o historii této země a podmínky jeho obyvatel.
Alois Musil se narodil ve městě Rechtarov, a vyrůstal na Moravě, kraj se nachází v historickém českých zemích a na části území Říše Rakouska v té době (do roku 1918). Byl zařazen nejprve mezi pěti sourozenců v rodině skromných zemědělců, a tak to bylo souzeno být mnichem. Získal doktorát z teologie v roce 1895, a v letech 1895-1898 studoval na Dominikánské škole v Jeruzalémě, a 1897 - 1898 vyučoval na svatého Josefa univerzity v Bejrút, v březnu se také výuky v Londýně a Cambridge a Berlíně (1899). V roce 1902 se stal profesorem teologie na univerzitě v Olomouci, v roce 1909 pověřen úkoly biblických studií a arabského jazyka na univerzitě ve Vídni. Během první světové války jsem byl poslán na Arabský poloostrov na pomoc při snižování britské pokusy vyvolat revoluci proti Osmanské říši. V roce 1920 se stal profesorem na Univerzitě Karlově v Praze, kde se věnoval výuce až do roku 1938. Strávil ve výuce nezabránilo aspekt zájmu výzkumu, byl jedním ze zakladatelů Institutu orientálních studií Akademie věd v Praze, a jako uznání Ptkadimath vědecké, a to zejména v souvislosti s jeho úsilí v hledání do záležitostí arabských dědictví, poctěný King Abdulaziz (Saúdská Arábie), ve spolupráci s jednotlivými Orientální ústav Akademie věd České republiky a Univerzity Karlovy a Muzeum Vischof v Česká republika, prostřednictvím sympozium zaměřené na vědecké úsilí a přitáhl jej k práci několika nevidí světlo světa v arabském světě, a neznámý mnoha arabských výzkumníků.
Musil byl fascinován starozákonní studií, a za tímto účelem, se rozhodli prozkoumat oblast, která tvořila kolébka tří monoteistických náboženství (judaismus, křesťanství a islám). On začal jeho expedici k hledání kořenů a vyhledávání archeologických lokalit je uvedeno v Bibli. A později se s rostoucí zájem obyvatel regionu, konkrétně v poušti kočovníci. Snad nejdůležitější cesta byla v roce 1898, kde on putoval na východ od Ammánu a objevil malé pouštní palác se datuje do počátku osmého století našeho letopočtu, a myslím, že "Amra», která je jedním z nejdůležitějších modelů pro počátky islámského umění a architektury. Vydal Francouzského institutu pro blízkovýchodní IFPO v roce 2007 knihu s názvem luxusní «grafiky Amra, Umayyad koupel v jordánské Badia", včetně nástěnných maleb z krátkých.
Další lokality
Objev, že dopad architektonického Umayyad nevěnoval pozornost vědecké obce, nevzala v úvahu původní zprávu Moselle na tomto objevu, nebylo přijato tato zpráva hodně, obzvláště komentáře podrobné poplatky umění v "Amra" byl odlišný od toho, co bylo uvedeno v době výzkumu, který vědci z Evropanů tradice islámského umění, ne Ttnh to lhostejnost k dosažení svého cíle. Proto se další výlety poslední byl v roce 1901, a celá naléhání, aby dokument objevu Vongravea. A jeho úsilí se podařilo tentokrát, kromě "náčrtky" a stavební plány vypracované malíře Alfonse zázemí. Milish (Meilich Alphons L), se vrátil o 120 fotografického obrazu byla zveřejněna poprvé v roce 1907 na Akademii ve Vídni v Rakousku. To vedlo k vědecké úsilí je dokumentováno obrázky zachránit jeho pověst a profesionální uznání jeho přistoupení k Evropské orientalisté b «Amra» zdědil jako architektonické mistrovské dílo starých arabských a globální, jsou vzácné.
Tato vášeň návštěvníci arabské oblasti k objevu a kontroly a auditu, byl doprovázen na svých cestách v různých arabských zemích, se rozšířil rozsah svých cestách až do roku 1917, byl podpořen jeho univerzitní, a poskytlo mu vojenské geografie nadace ve Vídni, vědecké vybavení nezbytné pro provádění některých cest. Více než dvě desetiletí cest v oblasti syrské pouště a severu země a Arabové Petra. Žádné viditelné pozůstatky z navštívených regionů a jen známe ze strany zničit severu dokonce najít na sever. Například, mít dráhy na své čtvrté (1908 - 1909) trasa velkého básníka Mutanabi z Egypta do Kufa. Při jedné příležitosti, spolu s princem «Sktos» Prince of Parma a v létě 1912, a cestoval společně v poušti v malé části oblasti Mezopotámie. On žil s beduínských kmenů Alroehlp na dlouhou dobu a získal jméno "Mojžíš Ruwaili» ohodnotit, a stal se jedním z nich, a to zejména s princem Núrího al-Shaalan, kdo přijal a přijal jeho bratr. A velkorysost od beduínských kmenů Bani Sakhr a tím získal uznání a respekt k kmenů a klanů v regionu, pomohl jeho schopnost přizpůsobit se obyvatelé těchto oblastí, a získat jejich důvěru, shromáždit obrovské množství vědeckých informací, pak zítra souřadnic a Alotnugravien a odborníků obeznámených s podmínkami arabských národů. Kromě jeho mistrovství v klasické arabštině, Moselle obeznámen s 35 dialektem arabštiny, charakterizován jeho atributem vědecké a rozmanitosti procesorů mezi politické, ekonomické, historické, geografické, a zdá se být vysvětlena v různých knihách, včetně následujících: "arabské poušti» Překlad nadace Abdulaziz Sudairy nadace, "Střední Eufrat: výlet popisné a historická studie »Překlad Sidqi Hamdi Abdel-Muttalib Abdul Rahman Dawood," Al-Saud: studie v historii Saúdské překladu stavu "řekl bin Al-Fayez.
Tato biografie výzkumného České sestup, arabské vášeň je ve skutečnosti živým příkladem vášně a vědecké Alnustalgi, kteří mají známé a zkušený generace evropských orientalisté, kteří lákali Gwayat na arabském Blízkém východě a tajemství pouště a Arabů Boadea. Fjallowa na jeho území, a miloval, a studoval, a našel Bayaha, a zanechaly své stopy v cestách jejich životů, jak ve vědecké Nteghm.
A když jsme se vrátit k výzkumu, knihy a webové stránky, která byla zmíněna, bereme na vědomí, že psaní jména Alois Musil Alois Musil (1868 - 1944) tam bylo mnoho v arabštině, se objevila v podobě Alloway a Laius, a Moselle, ale také známý jako Mojžíš Ruwaili. Je pravda, že získal věhlas jako objevitele a orientalista a cestovatel a spisovatel, ale jeho sláva jako návrat z nejvýznamnějších vědců Alontorpologiin, který psal o Arabského poloostrova, zejména pokud jde o beduínské a pouště. Spisy z primárních zdrojů se dozvědět o historii této země a podmínky jeho obyvatel.
Alois Musil se narodil ve městě Rechtarov, a vyrůstal na Moravě, kraj se nachází v historickém českých zemích a na části území Říše Rakouska v té době (do roku 1918). Byl zařazen nejprve mezi pěti sourozenců v rodině skromných zemědělců, a tak to bylo souzeno být mnichem. Získal doktorát z teologie v roce 1895, a v letech 1895-1898 studoval na Dominikánské škole v Jeruzalémě, a 1897 - 1898 vyučoval na svatého Josefa univerzity v Bejrút, v březnu se také výuky v Londýně a Cambridge a Berlíně (1899). V roce 1902 se stal profesorem teologie na univerzitě v Olomouci, v roce 1909 pověřen úkoly biblických studií a arabského jazyka na univerzitě ve Vídni. Během první světové války jsem byl poslán na Arabský poloostrov na pomoc při snižování britské pokusy vyvolat revoluci proti Osmanské říši. V roce 1920 se stal profesorem na Univerzitě Karlově v Praze, kde se věnoval výuce až do roku 1938. Strávil ve výuce nezabránilo aspekt zájmu výzkumu, byl jedním ze zakladatelů Institutu orientálních studií Akademie věd v Praze, a jako uznání Ptkadimath vědecké, a to zejména v souvislosti s jeho úsilí v hledání do záležitostí arabských dědictví, poctěný King Abdulaziz (Saúdská Arábie), ve spolupráci s jednotlivými Orientální ústav Akademie věd České republiky a Univerzity Karlovy a Muzeum Vischof v Česká republika, prostřednictvím sympozium zaměřené na vědecké úsilí a přitáhl jej k práci několika nevidí světlo světa v arabském světě, a neznámý mnoha arabských výzkumníků.
Musil byl fascinován starozákonní studií, a za tímto účelem, se rozhodli prozkoumat oblast, která tvořila kolébka tří monoteistických náboženství (judaismus, křesťanství a islám). On začal jeho expedici k hledání kořenů a vyhledávání archeologických lokalit je uvedeno v Bibli. A později se s rostoucí zájem obyvatel regionu, konkrétně v poušti kočovníci. Snad nejdůležitější cesta byla v roce 1898, kde on putoval na východ od Ammánu a objevil malé pouštní palác se datuje do počátku osmého století našeho letopočtu, a myslím, že "Amra», která je jedním z nejdůležitějších modelů pro počátky islámského umění a architektury. Vydal Francouzského institutu pro blízkovýchodní IFPO v roce 2007 knihu s názvem luxusní «grafiky Amra, Umayyad koupel v jordánské Badia", včetně nástěnných maleb z krátkých.
Další lokality
Objev, že dopad architektonického Umayyad nevěnoval pozornost vědecké obce, nevzala v úvahu původní zprávu Moselle na tomto objevu, nebylo přijato tato zpráva hodně, obzvláště komentáře podrobné poplatky umění v "Amra" byl odlišný od toho, co bylo uvedeno v době výzkumu, který vědci z Evropanů tradice islámského umění, ne Ttnh to lhostejnost k dosažení svého cíle. Proto se další výlety poslední byl v roce 1901, a celá naléhání, aby dokument objevu Vongravea. A jeho úsilí se podařilo tentokrát, kromě "náčrtky" a stavební plány vypracované malíře Alfonse zázemí. Milish (Meilich Alphons L), se vrátil o 120 fotografického obrazu byla zveřejněna poprvé v roce 1907 na Akademii ve Vídni v Rakousku. To vedlo k vědecké úsilí je dokumentováno obrázky zachránit jeho pověst a profesionální uznání jeho přistoupení k Evropské orientalisté b «Amra» zdědil jako architektonické mistrovské dílo starých arabských a globální, jsou vzácné.
Tato vášeň návštěvníci arabské oblasti k objevu a kontroly a auditu, byl doprovázen na svých cestách v různých arabských zemích, se rozšířil rozsah svých cestách až do roku 1917, byl podpořen jeho univerzitní, a poskytlo mu vojenské geografie nadace ve Vídni, vědecké vybavení nezbytné pro provádění některých cest. Více než dvě desetiletí cest v oblasti syrské pouště a severu země a Arabové Petra. Žádné viditelné pozůstatky z navštívených regionů a jen známe ze strany zničit severu dokonce najít na sever. Například, mít dráhy na své čtvrté (1908 - 1909) trasa velkého básníka Mutanabi z Egypta do Kufa. Při jedné příležitosti, spolu s princem «Sktos» Prince of Parma a v létě 1912, a cestoval společně v poušti v malé části oblasti Mezopotámie. On žil s beduínských kmenů Alroehlp na dlouhou dobu a získal jméno "Mojžíš Ruwaili» ohodnotit, a stal se jedním z nich, a to zejména s princem Núrího al-Shaalan, kdo přijal a přijal jeho bratr. A velkorysost od beduínských kmenů Bani Sakhr a tím získal uznání a respekt k kmenů a klanů v regionu, pomohl jeho schopnost přizpůsobit se obyvatelé těchto oblastí, a získat jejich důvěru, shromáždit obrovské množství vědeckých informací, pak zítra souřadnic a Alotnugravien a odborníků obeznámených s podmínkami arabských národů. Kromě jeho mistrovství v klasické arabštině, Moselle obeznámen s 35 dialektem arabštiny, charakterizován jeho atributem vědecké a rozmanitosti procesorů mezi politické, ekonomické, historické, geografické, a zdá se být vysvětlena v různých knihách, včetně následujících: "arabské poušti» Překlad nadace Abdulaziz Sudairy nadace, "Střední Eufrat: výlet popisné a historická studie »Překlad Sidqi Hamdi Abdel-Muttalib Abdul Rahman Dawood," Al-Saud: studie v historii Saúdské překladu stavu "řekl bin Al-Fayez.
Tato biografie výzkumného České sestup, arabské vášeň je ve skutečnosti živým příkladem vášně a vědecké Alnustalgi, kteří mají známé a zkušený generace evropských orientalisté, kteří lákali Gwayat na arabském Blízkém východě a tajemství pouště a Arabů Boadea. Fjallowa na jeho území, a miloval, a studoval, a našel Bayaha, a zanechaly své stopy v cestách jejich životů, jak ve vědecké Nteghm.